2011-10-10 | 00:18:05

Utkast: Okt. 10, 2011

Sitter uppe, lyssnar på musik och är allmänt inte trött. Måste duscha vilket ska göras snarast, måste i säng! Planerna för morgondagen är att vara med Sonja, vi har halvhemstudiedag vilket är mer än najs. Vet inte vad vi ska göra, vi kommer nog på något :) Sen måste jag träffa Mattias på kvällen för han ska måla mina naglar, mission impossible! Sista inlägget för ikväll tror jag, känner hur jag börjar bli lite pömsig nu faktiskt...

KILLEN DÖDAR FAN!!!! GAAH, HAN ÄR SÅ LÄSKIGT FUL OCH SAMTIDIGT VÄRLDENS GULLIGASTE MIDGET!! WORD.





/M.
2 Kommentarer
sonja:

BLOGGARÅÅÅÅÅ

2011-10-18 | 23:09:32
URL: http://sonjas.blogg.se/
Anonym:

Kom igen blogga!!!!

2011-10-22 | 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: