2011-09-06 | 22:33:31

2011-09-06

Hej folks! Dagen började hos någon gymnasiesnubbe som snackade om vilken linje jag borde gå. Han tyckte estetisk med ekonomisk inriktning, mamma lackade. "Du är ingen jävla teaterapa?!" Tack mamsi. Nej men så får se hur det blir, är enormt stressad över att jag inte har nån aning om vad jag vill bli, ångest!

Efter det pluggade jag, känner verkligen att... this is the termin liksom, time to höja sig till max eftersom det här är betygen man söker in på om jag inte fattat fel? Hade idrott, gick förvånansvärt bra, tog respons på min engelska och redovisar imorgon.

Sitter just nu och skapar mitt iTunes konto, fick en iPod 4 touch i konfirmationspresent och det börjar bli dags att fylla den med lite najs musik känner jag nu. Tack morfis! Det absolut coolaste med den är att morfar har graverat in "Mathilda (ny rad) Now or never. 2011 08 27" (datumet då jag konfirmerades) Lång historia om varför det står just Now or Never på den, men har iaf en ring från Efwa Attling med samma text på som jag också fick i samband med konfirmationen. Här har ni en bild på fanskapet!


Vet att man inte ser så mycket av texten och att det som fullkomligt täcker min iPod är avspeglingen av min webcam flik på datorn, men ajaaaaaa :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: