2011-09-22 | 13:39:24

2011-09-22

1. Pierca näsan eller tungan? - Analen
2. Vara seriös eller rolig? - Variation människor, man kan inte vara clown på heltid men heller ingen tråkmåns
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Dö plågsamt, hatar mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Töntig fråga?! Har inget större problem med att hänga med mina päron och bananer och äpplen, bara det inte är för resten av mitt liv

Svara ärligt
1. Tycker du om någon?
- Nej, snusk!
2. Sol eller måne? - Sol
3 Vinter eller höst? - Höst tror jag, man slipper snön (oftast)
4. Vänster eller höger? - Vänster
5. Soligt eller regn? - Soligt, men inte för varmt
6. Vaniljglass eller chokladglass? - Choklad utan tvekan!

Senaste 24 timmarna.. Har du..
1. Kysst någon? -
Yessir!
2. Sjungit? - Ja, sjunger nu
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? - Mm
5. Saknat någon? - Ja
6. Dansat galet? - Tror inte det
8. Klippt håret? - Nope
9. Gråtit? - Ja
10. Ljugit? - Ja
11. Blivit kysst? - Ja


Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 13.23
2. Fullständigt namn? - Mathilda Viola Carolina Lundqvist
3. Vart bor du? - Nälsta och Sundbyberg
4. Hur många barn vill du ha? - 21 + Ebbe från "Hur många lingon finns det i världen" 
5. Vill du gifta dig? - Jaaa
6. Rullar du spagettin eller skär du den? - Sörplar eller vad man säger :)
7. Har du ätit sushi? - Nej!
8. Favoritglass? - Choklad eller vanilj med chokladkross, to die for!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1
10. Humör? - Trött, huvudvärk

Grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
- Nej :)
2. Har du en hund? - Hos pappa
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med nån, och helst inte Sonja.... no comments
4. Tror du på spöken? - Vet inte



Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre?
- Ja tack! 
2. Skulle du vilja väga mer? - I muskler placerat på magen isåfall
3. Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - Skulle dö
4. Skulle du vilja ha sex nu? - Hehehehe kåtiiiis! Nej men vaddå med mig själv eller? Pass!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen?
- Nej :(
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja, dom borde i alla fall kunna det och tror att dom gör det också 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Tror det
6. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Dricker aldrig, har pretty amazing roligt ändå
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Jovars, skulle väl funka... HALLÅ SKULLE DÖDA FÖR DET?!?!?!? 
9. Kan du lita på dina föräldrar? - Ja 
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Beror ju på vilken, men ja, det gäller ju bara att inte kolla så noga på plaggen

Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
- Ja, för deras egnas bästa
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Ja, en lillasyster
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja det har jag
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Tomten, tandefén, påskharen, you name it!
6. Har du varit full den här månaden? - Har aldrig varit full
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej, dom är snälla och roliga att prata med :)
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Faktiskt!
9. Har du pussat någon som är mer än tre år äldra? - Typ mamma och pappa isåfall
10. Har du haft sex med någon som är mer än tre år äldre? - Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger eller gjort det? - Nej, usch och fy! Vill leva vafan
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Shit happens...
14. Har du haft sex med tre personer? - Nope
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej






Tjugo VEM
1. Vem är din bäste vän?
- Sonja, Mattias, Frida. Mina pössegullungar, alltid <3
2. Vem älskar du? - De närmaste, dom som jag kan lita på
3. Vem hade du senast sex med? - Mattias
4. Vem vill du bli full med? - Ingen
5. Vem är den bästa artisten? - John Vesley, Secondhand Serenade
6. Vem pratade du senast i telefon med? - Sonja
7. Vem har du en liten crush i? - Hhihihihiih, Mattias :$
8. Vem är snyggast i hela världen? - Jag?
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - Nån som jag vt skulle dela med sig till mig  
10. Vem är snällast i världen? - Mina närmaste vänner
11. Vem är din bästa kompis? - Fortfarande Jerry + 2. Sonja, Frida och Mattias
12. Vem vill du prata med? - Just nu Frida
13. Vem sov du senast med? - Mattias
16. Vem vet allt om dig? - Emma Kerwander vet mest om min barndom, nu är det nog Sonja eller Mattias eller Frida, olika inom olika ämnen
17. Vem hatar du mest? - Jag vet ärligt talat inte
18. Vem kramade du senast? - Mamma
19. Vem kan berätta allt för dig? - De som litar på mig antar jag
20. Vem kan du berätta allt för? - Mina bästavänner

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: