2011-09-20 | 22:31:53

back on track!

Jamen tjabba tjena hallå!
Orkar inte riktigt berätta vad jag har gjort alla dessa dagar, men i helgen hade jag i alla fall sm i 96 serien och i damjuniorerna, gick inte bra i nåt av dom dessvärre, men kul som fan var det! 
Idag hade jag skolfoto, vet ju inte hur det gick eftersom man inte får se bilderna, men hoppas på gud att sista fotot i kss inte blir en flopp föfan! 
Så länge kan jag bjussa på en drivbild vi tog idag med klassen, klassen är pretty wonderfu faktiskt även fast jag aldrig kommer kunna kalla vissa av människorna i den för något annat än konstiga. Men det hör till, vi är ju trots allt klassen som suger på allt, klassen som bråkar mest med alla och klassen som ingen vill ha. Yeah, power to 9:2!!


SYND!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: