2011-09-06 | 22:51:32

Do you even understand, I have to let go of your hand

Känner att det är dags för lite förändring här på denna bloggisch, har liksom haft samma header och design i ca 8 månader, har ju dessutom blivit dissad av Fridde och är left alone... hehehehhehehhee, nån frivillig att göra ny header? Tänkte väl det, järnspikar!

Drogen just nu kommer right here, kärlek till henne - HON ÄR BARA ETT ÅR ÄLDRE ÄN MIG! Sjuukt, vill också kunna :( Synd bara att jag är alldeles för feg för Idol på länga vägar, usch nej, skulle bara skämma ut mig! Men aa, hiss till henne och diss till Oleg. Visst han var rolig och hans låt sätter sig på huvudet som ett äckligt litet tuggummi, men det är taskigt att han gick vidare! Tänk dom som sökte seriöst och inte gick vidare tack vare en enda röst från nån i juryn, kul då att bli överkörd av en ryss med lattjo lajban gittarr "på väg till skansen för att klappa på djuren", not cool. Oj, nu skrev jag för långt, här har ni låten!


Moa Lignell - When I Held Ya

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: