2011-09-14 | 22:21:18

Hej. Frida. Vad. Händer?

Hallihallå, borde egentligen plugga men kände att det var dags att slänga in ett blogginlägg liksom! Dagen har varit ganska bra, hann inte med så mycket som jag ville tack vare att datorn stängdes av och mitt osparade dokument försvann.. fick skriva om det på eftermiddagen när jag stannade sent. Halluluja moment! Slutade i alla fall kvart över 15, drog hem till Mattias och gjorde makaronisar, drog till stan, köpte tröja på Lindex, drog till vby, käka cheeseburgare, drog hem till mig, åt ostbågar, gick med Mattias till bussen. Har hunnit med ganska mycket ändå, ska plugga lite nu också så att jag kommer igen lite :) 

Idag snackade vi spex med klassen, nior nu vetni och då blir det ett fränt foto med min älskade klass! Jag och Sonja lever upp till vår dröm sen sexan tillsammans med Frida i utbyte mot Emma som dessvärre lämnat trion och we are going to be Totally Spies! Dags att börja sy lackdräkter nu eller vad säger du Sonja? Det kommer i alla fall rocka mandelmassa (? hehe) och allt sånt smarrigt. Hahahaha, nej nu börjar det spåra så känns som att det här inlägget borde sluta här och nu, på momangen. 

Juste, adda mathildalundqvist på woooordfuuuuuued om ni vill förlora bitches!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: