2011-09-23 | 11:57:21

Hur många centimeter har vi kvar, innan solen försvinner ner i hav?

Tjenare! Hemma idag igen :( Hade tänkt gå till skolan idag eftersom jag skulle redovisat, men kunde inte gå upprätt, jobbigt som fan! Mamma sa igår att det kunde vara blindtarmen som cepar sig, och är inte direkt taggad på att operera ut den?! Fy fan. Mår i alla fall bra nu, inte ont eller något, hoppas på att kunna träna ikväll eftersom laguppställningen tas ut ikväll och jag mer än gärna vill vara med!

Har pluggat nu på förmiddagen, skrivit typ en halv A4-sida på franska vilket är ganska bra eftersom det är just franska. Kommer lägga den åt sidan för idag och istället fokusera mer på min engelska berättelse. Är jättehungrig, men vi har ingen ketchup hemma?!?!?!? Tänkte först att det inte gör så mycket, men egentligen, vad ska man äta? Hur kul är det att knapra i sig mackor i en hel dag? Nej inge kul alls. Vi har pasta kvar sen igår som jag kan äta, men utan ketchup blir det sjukligt lame. Donken är uteslutet även fast det skulle sitta jävligt fint... Vet inte vad jag ska göra!!


LÄGG AAAAAAV?! Titta på den här bilden, fy fan vad fint det skulle sitta!!!! Kanske blir en pizza till lunch... hmm

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: