2011-09-12 | 18:52:52

I am lost, I am vain, I will never be the same without you

Hejhej bloggen my dear friend!

Ber åter igen om ursäkt för uppdateringen som förmodligen sprängde era hjärnor för alldeles flr mycket information och fakta.. hehehe. What's new? Jaa... Igår var det 9/11, ingen som missade antar jag. Dagen spenderades med stadslagsuttagning i innebandy (varför man nu i helvete placerar den på 9/11?!), var fetma nervös men det gick bra tror jag. Får besked nångång i mitten av den här veckan, hotmail.com 24/7 för min del med andra ord! Sen träffade jag EmmaSlemma Mörk och Mattias, vi tittade passande nog på en film som handlar om 9/11 och även en liten del av Justin Beaver filmen. Sen åt jag och åkte till Mattias i spöregnet, var där i nån timme, kom hem nån gång vid halv elva. 

Idag har jag haft det very chillpill. Halvstudiedag, åkte hem till Selanders med the twins och Madde och pluggade matte i typ två timmar, åt lite och aa sånt coolt. Vid kvart i två åkte vi till Kista Galleria, alla skulle shoppaaaa! Köpte två tröjor, fyra par trosor, tre par leggings och en McFLurry, fetma värt. Kom hem för ca tjugo minuter sen, ska plugga lite, äta strax och sen kommer Mattias. 

Hej det här är min drog!



/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: