2011-09-21 | 21:51:36

Inga vinnare i lekar för två, inga vinnare det är bara så

Tjenare! Dagen började med att jag åkte till skolan, första morgonen på länge som jag inte behövde stressa vilket var skönt till döden! Var i skolan i ca en timme ungefär, hann inte med så mycket mer än att fixa med word som uberfuckade med min berättelse, gillas inte någonstans. Det var köttbullar till lunch, men tror ni jag fick vara med om njutningen? NEJ, för vi skulle till Kunskapsgymnasiet och käka bajskorv med mos... så himla härligt! Regnet rockade ju dessutom vilket totalt gjorde min dag. Det värsta med skolan var att den verkade bra, riktigt bra. Den verkade typ... alltså verkligen jättebra förutom att lokalerna såg ut som ett gammalt lager (?), men får väl titta runt på andra gymnasier och se vart standarden på lokalerna ligger. 
Slutade runt 14 och då gick jag, Mattias och Agnes till donken. Kom dit med visionen om att inte köpa något alls. Ångrade mig och skulle köpa en cheeseburgare, kommer tillbaka med chicken nuggets meny med en paj, skillmode! Inte bra alls, kan verkligen inte motstå! 
Åkte hem med Mattias, vi käkade ugnspannkaka och sen drog vi till kyrkan. Stackars mamman fick skjutsa oss ända från sumpan, men hon skulle ändå till stallet och min lillasyster så tror det var lugnt. Var där till typ nio, fick skjuts hem och nu måste jag plugga. Såååå, hejdå datorn! Och så var det inte det :PPpPpPppP

Hej det här inlägget är bildlöst!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: