2011-09-07 | 22:31:02

kebaabrollää

Amen tjenare människorna på andra sidan skärmarna, här har ni mig! :D

Dagen har spenderats i skolan, fett surprising! Redovisade mitt första steg för terminen, engelska vart det och det gick ju ganska bra det. Sen hade jag engelska kp (lektion på kss-språk) där vi gjorde "inför nationella proven", det gick ju också bra. Sen åkte jag hem och spenderade några värdefulla timmar i min ensamhet, nostalgi på hög nivå! Nej men jag spelade lite gura, tittade på TV, åt nudlar - gjorde sånt som man borde göra oftare med andra ord. 

Runt åtta kom pappa och hämtade mig från jobbet, arg som ett bi på alla koreaner på hans jobb som inte kan engelska och som jobbar 24, stackars pöjk :( Vi åkte till bromma, pappa skulle köpa ett par skor som fanns på Stadium och eftersom det redan fanns ganska stort utbud med innebandyklubbor där så orkade jag inte gå till XLL. Vi skulle ju då alltså köpa en ny innebandyklubba till mig, vilket resulterade i en Salming Kickzone Tipcurv Turkos, lägg det på minnet alla som inte vet att skit om innebandy :D


Här har ni den, I'm in löööööööve! 

/M.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: