2011-09-05 | 22:42:56

Min senaste tid i bilder!

Tycker jag är skyldig er detta! (O.B.S, alla bilder tagna från Sonja. Go China!)


Haft en rätt intensiv sleepover med Sonja och Ewe. It's me in the back med pottfrillan!


Har fött barn på min säng under ännu en intensiv natt med Sonja och Ewe!

 
Varit på ung med dessa mongon, var även på the voice och lekte cool

 
 

Vart i Falun för sista gången! Observera mina lärare på bild två... och folk frågar om man behöver göra ett intagningsprov för att komma in på Kunsksapsskolan, pyttsan!


Lekt cool i skolan, nior nu vetni!


Varit på träningsläger med den nya "träningsgruppen" som dom så fint kallar den

Dagana rullar liksom på, skolan är igång och allt är nooormal. Träningarna har börjat och trots att det går jättedåligt så är det fortfarande lika roligt :)

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: