2011-09-06 | 23:03:10

M&M ♥

Förlåt för att jag ibland dampar sönder på dig för ingenting, för att jag inte alltid gör som du vill, för att jag kan vara skitjobbig när du är som tröttast, och som tröttast när du som mest vill ha min uppmärksamhet. Förlåt för att alltid tror att jag är din mamma, för att jag aldrig kan ta emot något bra på ett vettigt sätt, för att jag oftast låtsasskrattar åt dina - enligt dig - roligaste skämt. Förlåt för att jag aldrig hör vad du säger, för att jag ibland är skitdryg bara för att, för att jag alltid skriver fel i smsen, för att jag väntade så länge. Förlåt - och tack för att du liksom.. du vet, accepterar mig ändå.


Det är så sjukt uppenbart, det kommer alltid vara vi ♥

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: