2011-09-05 | 22:19:53

Now we're talking biches!

YEAH YOU HEARD ME - I'M FLUFFING BACK!

Shit pommes, har verkligen hänt mycket sen jag bloggade sist.. Har ju då bla gått och blivit ett med jesu kropp och blod och hela fadderullan och konfirmerat mig, jag har börjat skolan, varit på träningsläger i Flen med the best girls in the whole wide world och .. aa, jag har varit busy. Lovar, har haft en anledning till att inte blogga, har inte bara iggat.

Ja, hur gör man nu igen? Idag skulle jag träffat EmmaSlemma Mörk och köpt ny innebandyklubba, men fixar det på onsag istället! Skolan är igång och är fan taggad till tusen, döm mig om ni vill. Det går bra dessutom, då blir man ju taggisch. Tänkte verkligen ta tag i bloggningen på riktigt nu, har liksom.. saknat den!


Tröja jag köpte idag i vby inför helgens distriks/stadslagsuttagningar, har ju fått tips om att ha en färgglad tröja på mig för att bli igenkänd. Lyckades jag eller lyckades jag? Den är fluffing limegrön och kostade bara 99:- på stadium, it's a keeper dudes!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: