2011-09-13 | 21:01:32

Smiling :)

Gick inte vidare i stadslagsuttagningen, men smiling anywayyy. Skitglad för att jag ens blev nominerad, bara det är stort och och egentligen så är det inte världens största grej (även fast jag hade tyckt det om jag gick vidare haha!) Nej men that's life! Det känns mer som en titel och som ett hot att kunna säga "aa men jag spelar i stadslaget", för jag personligen klarar mig bra i min utveckling utan den elogen liksom. Men är skitglad för dom som gick vidare, GRATTIS till alla er, vet hur glad jag själv skulle blivit (hehehe dubbemoralen här) Liksom visst, skulle blivit fetma glad om jag gick vidare, men nu när jag inte gjorde det, varför deppa ner sig? Nej, skitnöjd ändå! Nu släpper vi det :)

Skola idag, äntligen kommit igång med svenskan, gick på idrotten i regnet trots att jag inte ville vilket kändes jävligt bra i efterhand, hittade 70kr i rabattkupong på donken, gick fetmabra på träningen. Yeah, livet känns liksom pretty ok faktiskt, gäller bara att inte hamna efter i skolan! Livrädd för det, i kss är det nämligen så att regeln "en gång efter, alltid efter" gäller till 110% :( Men det ska tydligen skapa bra förutsättningar inför gymnasiet eller nåt.. hehe.

För att förhindra att komma etfer så ska jag plugga fram till ungefär elva, oavbrutet. Det vankas engelska!

Pusshej, leverpastej!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: