2011-09-22 | 12:12:12

Top model 7

Jamen tjenare! Helt plötsligt blev jag fetma glad, vet inte varför och fattar inte varför jag var så arg förut. Hatar det här, funderar helt ärligt på att sluta med mina p-piller även fast dom så på um att jag kunde vara helt koko de tvä första månaderna. Vet inte hur jag ska göra.. hjälp?! Mina glassplaner gick upp i röken då solen försvann lika fort som den kom fram, inte trevligt inte! Men ska äta nåt nu i alla fall, inte ätit på hela dagen.

Imorgon vill jag mer än gärna åka till grönan och se på Maggio, jag och fridde pratade om att dra dit men ingen av oss vet ännu om vi får pengar :( Men hoppas hoppas, båda vi har liksom vissa av våra droglåtr gjorda av henne!

Nu ska jag titta vidare på Top Model 7, steka köttbullar. Är dessutom jättesugen på ananas så om jag går ner till Ica nära är det som kommer inhandlas (om det nu finns i butiken). Jaja, ha det bra!


JAG VILL!!!!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: