2012-01-21 | 14:34:17

Klara Norra - check

Tjenare! Sov ju hos Selanders igår, vi åt tacos, åkte till blå vägen för at hämta Sonjas laddare, åkte till Spånga Folkan och köpte godis och sen drog vi hem igen. Runt elva kom Mattias till dom en stund, han hade haft det tråkigt hela kvällen stackarn. Han drog igen vid tolv och vi satt kvar i deras kök ett bra tag till, vid halv fyra satte vi på en film. Frida fick välja, det blev Sandtrollet (?) och vi somnade väldigt snabbt heheh.

Idag blev jag hämtad klockan elva, skulle till Klara Norra i Fridhemsplan. Den var bra, fina lokaler och bra kurser och så. Det enda jag känner mig tveksam på är tiderna, är så van vid Kunskapsskolans tider då man slutar två varje dag, här var min tidigaste dag 15.40.... Känns inte kul faktiskt :( Ska till Thorildsplan gymnasie om typ en halvtimme för att kolla där också, sen ska jag hem igen för Mattias och hans familj kommer på middag idag, FEKKEEEEE! :P

/M.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: