2012-01-27 | 09:42:11

nationella...

Har haft nationella muntligt idag, än så långa har jag haft engelskan och matten. Precis som väntat så gick engelskan bra, och matten sådär. Nu har jag "rast" i några timmar och sen börjar min svenska runt tolv. Har faktiskt funderat på att ta tag i min blogg, göra en ny header och design och skriva om mer än bara vad jag gör under dagarna, jag vet själv hur ointressant det blir. Har haft den här bloggen alldeles för länge för att fortfarande skriva om bara det, hehe, jag suger!

Fredag idag, träning med andra ord. Har så himla ont på insidan av mitt vänstra knä, min blånagel är ju på  väg av på riktigt nu så den gör också galet ont, det typ svider till så fort man rör den eftersom den bara är lös på vissa ställen...

Nog om mina problem, nu ska jag kolla runt på lite bloggar och vänta på mina amigos som är innte och har matteprovet nu!


Alltså så jäävla sant! Gammal men ändå, gaah

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: