2012-01-19 | 22:04:48

Träning nyss + hosta

Kom nyss hem från en skitjobbig träning, eftersom vi tränar i en sämre hall på torsdagar än resten av dagarna så använder vi denna träning till stor del till fys.... HATA. Har typ hosta också :( Imorgon ska jag vara med Frida och Soja, sover hos Sonja men åker på träning emellan.

Idag har jag pluggat fetma bra i skolan och då blir jag fetma taggad på att fortsätta!!! Efter skolan var jag med Mattias i typ 45 minuter innan han skulle på öppet hus, då åkte jag hem och tillbringade två timmar framför datorn och paradise hotel norge, min nya drog! Nu ska jag ner och äta nåt, pussssss

blogg.se fuckar så det går inte att ladda upp bilder, sorrysorry.

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: