2012-01-12 | 22:46:09

turn the tide

Tjenis penis! Sitter och halvsover framför datorn, är jättetrött och ska försöka komma i säng i tid idag :) Idag i skolan hade jag sån störd mensvärk hela dagen, låg på en äbnk i engelskan i flera timmar och ville bara boooort! Efter skolan åkte jag och Fridde till sumpan, vi käkade donkiiiisch och snackade om allt mellan himmel och jord. Sen drog vi hem till mig och kollade solsidan (börjar bli en vana) och sen åt vi och sen kollade vi mer solsidan! Vid kvart över sju behövde jag åka till min träning, piercingen gör fortfarande pretty ont så skulle bara titta men det var najs :)

Imorgon är det träning igen och jag SKA träna! Efter den sover Mattias hos mig vilket han brukar på fredagar, kommer ändå hem så sent då :) Nu ska jag ringa han på nån underbar viber liknande grej som gör att vi kan snacka gratis, wonderful <3


Bild ur arkivet.


Nya drogen!! Tack Jullebuulleeeeeeen <3

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: