2012-01-09 | 16:42:28

utvecklingssamtal

Ja... det här med att blogga regelbundet är inte min starka sida as you might knoooow men here I am! Kollade arkivet, idag för exakt ett år sen var jag med Sonja, vi pluggade och sen gick vi till min pappa och åt chokladfontän... hahaahha, shit vad random men nu vet ni det!

Hade utveklingssamtal idag och som vanligt så är jag supertaggad på att plugga nu! Också bara så ni vet!

Snart kommer Sonja hit, hon sover här. Imorgon sa jag ..... *trumvirvel* TA NAVELPIERCING!!! Skitnervös, men Sonja och även Fridde the pepparkaka följer med som mentalt stöd :D Nu ska jag återgå till min historia-uppsats i väntan på min lilla kines, hejdooooo!

/M.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: