2012-06-02 | 08:35:04

järnspikar!

Åhh, vad jobbigt! Vaknade klockan 7.30 imorse - en timme för tidigt - av att jag är skiiitkissnödig, hate my life! Efter jag har kissat på morgonen så är jag dessutom inte trött längre, även fast jag kanske bara sovit 4 timmar den natten. Aja, har fram tills dess läst lite bloggar, bl a Klara Lundgrens. Hon är en tjej som går/gick på Vasa Real men som begick självmord iförrgår om jag har förstått det hela rätt. Hatar när sånt händer. Kände henne inte alls men vi hade vissa gemensamma vänner på facebook och då känns det liksom närmare än själv eller vad man ska säga. Tydligen hade hon hoppat framför ett tåg vid St. Eriksplan, en man hade tydligen sett henne gråtandes fem minuter innan. Vissa säger att hon snubblade på sitt skosnöre och att det alltså var en olyckshändelse. Oavsett vad så är det hemskt, jag undrar vad man måste ha gått igenom för att se döden som sin sista utväg. Jag fattar inte. Hon var en verkligen jättesöt tjej som verkade ha många vänner och ett liv utan några större problem.. Men R.I.P, hoppas att du har det bättre där du nu är!

Nu ska jag gå upp och sminka mig, sen platta håret och blablablaaa. Kanske bloggar innan jag drar, kanske.

Texts from Dog
Känns sådär att lägga in en rolig bild i ett sånt här inlägg, men ville lätta på stämningen!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: