2012-05-26 | 12:31:37

1 år och 1 dag

Hallojsan! Tänkte slängai n en sen uppdatering om att jag är hemma och lever! :D Frankrike var fetma bra, dock lite kaos då och då och det var nog ingen kväll vi kom hem före, vadå, 02.00? Heheheee. Vi gjorde väl det man som turist brukar göra när man är i Paris, vi var vid Eifeltornet, Notre Dame, Sacre Coeur och blablablaa. Vi bodde i en stdsdel som hette Monmatre, den delen i Paris som motsvarar svenska Tensta eller Rinkeby (menar det bodde väldigt många människor med utländsk bakgrund där). Det häftigaste med resan var nog Eifeltornet, vi var där uppe vid tolvslaget på natten och hela tornet började blinka av massa små lampor och det var helt mörkt runt omkring och aaaa, det var very cool. 

Nog om resan, idag är det lördag och igår firade jag 1 år med Mattias, därav den oexisterande bloggningen. Vi var i skolan på dagen först, sen åkte vi hem till mig ohc solade på min baksida, jag målade naglarna och vi åt och lite så. Sen fick vi skjuts hem till Mattias av min mamma, sen åkte vi till Grill Pizza House och käkade pizza :D Hem igen och tittade på Grease och åt glass! Nu idag har vi bara chillat, duschat och ska nu titta på nån film som Mattias laddat ner. Ikväll ska jag till tha Mörks house och då blir det Eurovision finaaaaal, tagga! Nu måste jag dram hejdåååååå! :) 


Bild tageb igår, dock lite konstigt ljus men den var fin ändå!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: