2012-05-29 | 07:23:48

2012-05-29

Cha cha bloggäään! Anledningen till att jag inte bloggade mer igårkväll för att jag faktiskt drog på Bajen match. Det var kanske inte det roligaste jag varit med om, men bara tanken på att Mattias skulle stå där själv och skrika som en galning bland massa random människor gjorde mig illa till mods.. Kände mig nästan skyldig att följa med! Det blev i alla fall 2-2 och det var ar arg pojkvän som jag fick sitta med på vägen hem.... Heheh!

Skola nu, ska sitta i bilden hela dagen, trots att jag inte kan göra någonting! Får förmodligen bilderna som jag och Emma tog i helgen ikväll, då kan jag redigera dom i skolan på onosdag och då hinner jag lämna in uppgiften i tid! Wopwop! ;) Nu måste jag dra, kill i kill i mag-gropen, nu stänger jag ihop dagboken!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: