2012-05-04 | 17:19:03

Anna Bergdendahl

Känner mig jättehomo just nu, sitter och tittar på idol auditions på youtube, hahaha, åh herregud! Vill så stört gärna söka dit (eller xfactor eller vad det nu heter nu), men är galet rädd för att jag slutar tycka det är roligt att sjunga och spela om det liksom blir på tvång.. fattar ni? Det är också främst därför jag inte söker estet på gymnasiet. 

Anyway, hittade i alla fall Anna Bergendahls audition, och ååååh vad gulligt! Inte hennes framträdande, men efter, när hon får reda på att hon är fett vidare! Och baggarna sitter och snackar om deras gåshud och hej och hå. Då vill jag också. Fett mycket.



Annars då? Jag ska nu börja packa ihop mina kläder och om ungefär en kvart så skjutsar mamma mig till pappa. Där ska jag måla naglarna, och som sagt, kanske även gå ut och springa, kanske gå. We'll see. Smsade nyss med Mattias, verkar som att han blir mitt sällskap ikväll! Standard på fredagar, gillar den standarden <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: