2012-05-13 | 23:13:37

Badass

Hejsvejs! Ligger just nu i sängen, kom hem från Adam runt halv 11. Kvällen har spenderats med - som ni kanske förstår - Adam, men också Mattias. Jag och M gick till honom vid ungefär åtta, vi tre gick sedan typ på direkten och ut och fotade till Adams fotoprojekt som vi håller på med. Han skulle ha en bild på tågrälsen så vi vandrade omkring där och balanserade på spåret osv. Riktiga badass! Sen gick vi in och tittade på BB och jag var tvungen att åka hem mitt i :( Tidigare idag så var jag och Mattias även i Vällingby som jag sa tidigare. Fick med mig tre par leggings hem, verkligen ett bra köp må jag säga! Hittade även ett jättefint linne som jag ska köpa imorgon eller något!

Imorgon ska jag ha teknik hela dagen, jag ska konstruera och bygga upp en katapult... Kommer nog inte gå sådär jättebra, men vår tekniklärare kom väl på att hon missat en del av studieplanen för år 9 och slängde in den där uppgiften heeelt out of the blue. Hon tror helt ärligt att hon ska ha lärt oss tillräckligt mycket för att kunna göra det..? Weird. Nu ska jag strax sova så att jag orkar upp imorgon! Godnatt, dröm sött, vakna blött!

Ingen bild, moahahahhaaaaaa.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: