2012-05-05 | 15:07:25

Blue nails

Tjenna! Just nu så målar jag naglarna, skulle gjort det igår men orkade inte! Dom blev ljusblåa, eller ja, ljus-mellanblåa. Idag har jag som sagt inga planer, ska bara chilla hemma, plugga lite och äta grillat (y) Imorgon har jag inte heller några planer, känns ovanligt bra :D

Mattias åkte härifrån runt halv ett, han skulle träna. Igår kväll så gjorde vi inte särskilt mycket, åt middag, halvsov i nån timme och sen laddade vi ner New Years Eve! Vi somnade runt 12 skulle jag trooooo. Bajs, jag saknar honom redan! Jag ska tvinga honom att komma till mig och sova här efter han har varit med Adam och Carl ikväll, han måsteeee! D: Jaja, slut på deppmode, nu ska jag titta på "Say yes to the dress" :)


Random bild på mig och Sonja på en lunchkonsert i skolan!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: