2012-05-03 | 18:45:45

By Mattias

1) Hur ser den perfekta snoppen/musen ut? - Den perfekta fittan är silkeslen, tight och mysig! Haha!

2) Är du rakad? - Nej, värsta skogen du vet! Skämt åsido, yes i am. 

3) Brukar du kolla på porr? - Vad ska jag med porr till! :)

4) Hur ofta gör du det i veckan? - Jag kollar ju inte på porr men..

5) Tänder du på djursex? - MUMS! Nej skooooja (jag skojar inte, eller gjorde jag...?)

6) Om du hade kunnat slicka eller suga av dig själv, hade du gjort det då? - ABSOLUT, inte

7) Har du haft gruppsex? - Nej bror

8) Vad gillar du bäst, ge eller få? - Älskar ju att få presenter om de är vad ni syftar på... Nej men delad glädje är dubbel glädje!

9) Tänker du snusktankar varje dag? -  Never say never...

10) Är du nöjd med ditt nedre? - Jadå, om 56 cm i omkrets är något att skryta om, så jaaa

11) Vilken ställning är bäst? - Rättare sagt, vilken är inte bäst! (doggystyle)

12) Kyssar eller pussar? - Båda!

14) Är du bra i sängen? - Hope so!

16) Skulle du kunna sälja dig själv? - Aldrig.

17) Hur gammal har ditt äldsta ligg varit? - 96a

18) När hade du sex sist? - I tisdags

19) Har du haft analsex? - Never

20) Är du kåt just nu? - Liiiiiiiite kaaaaaaaanskeeee

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: