2012-05-02 | 17:37:16

Cashflow!

Random bild som inte hör ihop med inlägget alls, men jag saknar Thailand! Sitter iaf just nu på tunnelbanan på väg hem mot mamma, ska hämta lite greker för ska sova hos pappa ikväll. Kan också meddela att jag och Sonja har sjungit/speåat ihop över 500 spänn idag!! PROOOO. Och mamma sa till mig för nån timme sen att jag redan tjänat ihop mina dagsverke-pengar genom att jag bakade i helgen, så dessa 500 kronor betyder 250 extra spänn för mooooi! Som en chef! Man kan ju dessutom inte låta bli att älska vädret, det är soligtoch jättevarmt och det är verkligen sjukt fint i Kungsträdgården! Mathilda happy forever after. Nu ska jag lyssna på musik på mitt knappt fungerande headset och vara glad över att Sverige av nån anledning trortt det ärommar :) Bloggar när jag kommer hem!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: