2012-05-03 | 09:11:37

cool i skolan

Sitter i skolan nu vid en dator, ska skriva om Al-Qaida. Är jättetrött idag, det här är en typisk sån dag som man inte kommer få något gjort på alls. Fattar inte varför jag ens är här, vill hem. Men det är fint väder iaf (y), men det är faktiskt inte särskilt varmt och förstår inte varför så många går i shorts! Nu ska jag få det att se ut som att jag faktiskt pluggar, hehe busik tjej!

Efter skolan ska jag som sagt först inte göra nånting, sen hämta tröjan från Emma och sen åka till Blackan. Fett tråkigt inlägg, kan dessutom inte ens erbjuda en bild eftersom skolans datorer knappast har webcams... Och jag tycker dessutom att mina arkivbilder är så tråkig för varje bild har redan blivit publicerad typ fem gånger förut i brist på nya bilder. Jag suger med andra ord! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: