2012-05-03 | 22:47:16

Det ger mig trygghet i stanken, bedragen av tanken

Oerhört fin lista min käre pojkvän gjorde, tycker ni inte? Den var ju inte så speciellt mycket om mig direkt, men jaja, den var häftig!


Har för i övrigt precis kommit hem från Adam där jag varit med Mattias. Vi gullade med hans kattungar (som btw är to diiiie for) och kollade på "THS IS SPAAAARTA" filmen, vad den nu heter! Tyvärr är jag allergisk mot katter och av någon anledning så blev min reaktion mycket värre på Adams katter, så det kliar som fan i min nåsa fortfarande och nyser hela tiden! Kommer bli lätt att somna alltså! ;)

Planerna imorgon efter skolan är noll, måste hem till mamma och hämta kläder och lite så för det blir pappa-vecka imorgon! Ingen träning heller för en del av mitt lag spelar 97-cup i helgen, alltså förmodligen 97:orna i vårt lag. Får se vad jag hittar på. Nu ska jag sova!

Förlåååååt, men hinner inte ta en bild nu, mamma står typ över mig och är arg. Peace, love and understanding, thank you!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: