2012-05-09 | 22:18:03

I keep thinking of my mum and dad, time will take them away - but these feelings won't go away.

Tjenixen! Förlåååt för min såkallade uppdatering, hehehe. Dock så somnade jag runt halv tio igår, dvs direkt efter att jag kommit ut ur duschen "/ Sorrysorry!

Dagen i skolan var väl helt okej. Hade bild på förmiddagen för en av mina bildlärare dök helt magiskt upp! Det gick bra faktiskt och är i princip klar med min bilduppgift, då är det bara fotouppgiften kvar och sen får jag mitt slutbetyg i bild... Anyway, hade prov på eftermiddagen och nej, jag tror inte det gick särskilt bra. Om jag får MVG på det här provet så är det som alla tror att det är; att lärarna bara sätter betyg utifrån vad den eleven brukar få i betyg och sådär för jag kan omöjligen ha skrivit på MVG-nivå idag. Det känns surt, för om lärarna faktiskt läser proven och jag får VG eller något så måste jag komplettera upp mig och jag pallaranteeee! Efter skolan var jag med Mattias, vi åkte hem till mig och chillade, sen lagade vi middag och sen låg vi uppe i min säng i timmar och bara låg där. Vi sa typ ingenting, bara lyssnade på massa halvbra covers och turades om att skeda varandra, nostalgi :3


Chillination
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: