2012-05-06 | 22:17:05

Inter-Milan

Tjeinna! Tittar just nu på Inter-Milan matchen, ytterst ointressant men målar naglarna och är alltså inte så fokuserad på TV:en. Det blev grodor idag :3 Det gick helt okej, inte så jättebra för att vara ärlig, men sånt är livet!

Har sen sist inte gjort särskilt mycket... ar kollat jättemycket på lillabloggen klipp, jag älskar honom, han gör min dag. Han gör fan alla mina dagar! Haha, låter som att jag är kär eller nåt, och visst är jag det, men inte i lilla William! Till middag åt jag grillat vilket satt väldigt fint, första för i år tror jag! Efter maten tittade jag på Partaj, eller ja, zappade mellan det och matchen för pappa är i vardagsrummet. -.-


Random bild på min wonderful årskurs sista gången vi var i Falun, käärlek. Jag är längst ner till vänster med kinesen Sonja!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: