2012-05-06 | 14:38:33

Jag tror mitt hjärta blöder

Hej jag heter Mathilda, och som en sk nolifer så har jag i princip inte gjort någonting alls sen sist. Kan också påpeka att min förra mening tog jättelång tid att skriva, råkar hela tiden skriva MAthilda... Inte roligt inte. Försöker just nu få min pappa att skjutsa mig till Tibblehallen, han verkar dock inte så på. Det är nämligen så att mitt lag spelar final i Täby Open mot Åkersberga i just den hallen klockan 15 och jag vill ju diiit. 

För att få tiden att gå så ska jag nu ta fram mina läxböcker och studera lite såhär på eftermiddagen, ojsan så ypperligt trevligt. Jajamen, det ska jag lova er.


Mina älsklingar <3<3<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: