2012-05-12 | 15:41:21

Jobbigt läge

Kom hem från Thorén för 1,5 timmar sedan, sen dess har jag bakat cupcakes! Gjorde med chokladsmak fyllda med vit choklad och hallon, wihoo! Dom står ute på balkongen och svalnar nu och när dom är helt kalla så ska jag göra frostingen :D Kanske bjussar på en bild på dom när dom är klara!

Gymnasiet var jobbigt bra, om man nu kan säga så. Trodde jag hade bestämt mig för Blackan, har inte varit där men har kompisar som kommer byta dit och det känns ju liksom som ett säkert kort, men nu vet jag inte. Thorén verkade bara jättebra, fina lokaler och ett relativt "fritt" sätt att jobba på precis som i KSS. Man slutar inte särskilt sent heller vilket jag tycker är viktigt och man får en bärbar dator (inte för att jag skulle välja en skola för att man får en dator, men det är ju självklart ett plus i kanten).

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: