2012-05-17 | 10:14:37

leaving!

Sitter just nu hemma på soffan med Mattias, vi tittar på Vilddjuren som går på Disney Channel! Om ca 10 minuter så ska vi börja åka först mot Mattias för att lämna honom och sen in mot centralen för att lämna av mig! Är skitttaggad på att spela match, däremot inte så jättetaggad på skolmat dygnet runt i fyra dagar, i princip sömnlösa nätter i ett kallt/varmt klassrum och p12:or som springer omkring och stör! Menmen, what to doooo? :))))) Kommer kunna blogga via mobilen tror jag, annars hör jag av mig när jag kommer hem! Dock så åker jag ju till Frankrike samma dag, men får i alla fall slänga in nåt inlägg! Här kommer en bild tagen nyss!


Oj så sötaaaaa!

Ha det så bra, hejdåååå.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: