2012-05-01 | 11:58:35

ohohohoooohohohohhooh, we are yoooooouuung

Hejhallåtjennaa! Det här förväntade ni er inte vavavaaa? Nej, inte jag heller. Men kollade igenom arkivet och saknar typ att tycka att det var kul att blogga så tänkte jag som såhär, varför inte börja igen och se hur det går? Kollade nyss min statistik och den lär jag ju behöva jobba rejält på, men sånt är livet!

Sitter just nu hemma hos Mattias, valborg igår ju och sov hos honom. Vi åt först middag hemma hos honom och sen drog vi hem till Evelina. Där var det ganska mycket folk, dock så kände jag bara runt fem stycken (inkluderat Mattias och Evelina), men det var kuuul. Sen var det meningen att vi skulle dra vidare till Emelie där Sonja, Frida och massa var, men Mattias är ju sjuk så det blev inte av! Vi drog istället hem och kollade på nån halvkonstig film. 

Idag ska jag hem till Sonja, vi ska spela gitarr för imorgon ska vi in till stan och visa upp våra fina stämmor för svenska folket! Sen ikväll ska jag laga mat (y) och tagga för skolan imorgon! Antar att mina arkivbilder är ganska så last year så bjuder istället på en mysig låt och en eloge till det uberbra vädret; ELOOOOOOOOOOOGE. Så.


Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt

(Kommer officiellt sluta med mitt "M" i varje inlägg nu, måste börja inse att jag faktiskt är ensamstående bloggerska på denna plats nuföritden!)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: