2012-05-01 | 18:04:57

Our love is like a song, you can't forget it

Hejsvejs! Det blev inge vällingby för mig, mamma skulle hämta mig och det blev åt helt fel håll för henne. Men väntade med Sonja vid bussen med Mattias, Tim, Tobbe och Malkki som var vid Vinstaskolan och sen åkte jag mot spånga istället. Jag och mami åkte och handlade och sen åkte vi hem, jag skulle stå för matlagningen -.- Kan även meddela att det blev FETT gott, kände mig fett prooo. Nu ska jag plugga lite engelska, sen spela sims och sen förmodligen kolla på BB, anser att det har blivit väldigt enformigt, menmen.

Tänkte också meddela att jag är i stoooort behov av ny design + header och jag har iiiiingen aning om hur man gör en. Är så galet trött på den jag har, den har ju ändå hängt med ett bra tag. Så gör en god gärning, hjälp en människa i nöd...

 
Två bilder - enligt mig - väldigt lika bilder som tagits dom senaste dagarna. Galet vad mycket skillnad ljuset kan göra på både färg och bildkvalité :O En liten 'btw' liksom!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: