2012-05-10 | 23:04:19

Problem

Förutom det faktum att jag inte är trött alls så har jag ett till problem.. Ni vet dom där bilderna som random människor lägger upp på ett supersmalt barn på facebook och ba "All around the world people are dying, 1 like = 1 pray for them and their families" ? Det där var ett dåligt exempel, men dom statusarna/bilderna gör mig galen!! Inte för att jag tycker dom är störande eller något, utan för att jag inte kan bläddra förbi dom utan att gilla! Blir som en tvångstanke vilket är jättjobbigt, det kan ju liksom dessutom vara att man ska gilla om man gillar att borsta tänderna, inte ens allvarliga saker... Ville bara få det off my chest!

Nu ska jag gå in på kanal5play och se om dom har något skoj att erbjuda mig! Simma lugnt!


Random, men geeee mig!!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: