2012-05-04 | 15:47:26

Real Housewifes of Beverly Hills

Hejhejhejhejeee. Som ni ser på rubriken så tittar jag på det programmet som står där uppe, orkar inte skriva det igen för det var så långt. Är i alla fall heeeelt sluuut, seriöst, känns som jag kommer tuppa av right at the moment! Har varit såhär trött hela veckan så i helgen ska jag bara vila, bara ta det fett lugnt och sova. Det ska jag göra! Har inga planer vilket känns jätteskönt faktiskt, brukar annars tycka det är jobbigt.

Funderar ändå på att gå ut och springa, iaf gå. Har inte tränat på jättelänge nu ju och kommer förmodligen bli piggare om jah kommer ut i friska luften, herregud så trevliiigt! :) Nej men faktiskt, ska nog göra det, i alla fall när jag kommer hem till pappa. Lite lätt dubbelmoral att jag först säger att jag bara ska vila, och i nästa sekund ska ut och springa, men så får det vara!


Jättesöt just nu!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: