2012-05-07 | 11:22:38

skulan

Morsning korsning! Sitter just nu i skolan, sov relativt länge inatt vilket har resulterat i att jag är vaken nog att plugga och faktiskt få något gjort. Verkar som att min ensamma helg hjälpte! ;)

Dagens besvikelse: Att Esbjörn är i Falun med sjuorna den här veckan, det betyder ingen bild, det betyder att hela nian kommer trängas i bilden nästa vecka för att få klart sina arbeten!

Dagens glädje: Det är fint väder! (Plus att Jennifer åkte ut ur BB igår, något jag fortfarande är glad över eftersom hon är så fittig mot Annica)

Dagens stress: Har SO-prov på onsdag och eftersom jag har varit sjuk dom senaste veckorna så har jag missat alla föreläsningar! Kan inte ens med gott samvete säga att jag vet vilket ämne vi har prov på.. HJÄLP!

Nu ska jag uttnyttja denna stund då jag faktiskt känner mig motiverad nog att plugga, med andra ord avsluta det här inlägget och börja. Hejdå!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: