2012-05-06 | 11:10:54

So let's set the world on fire

Än en gång lämnad ensam, the world is a lonely place... Nej, men Mattias drog för ett tag sen, han skulle träna och sen gå på töntig bajen match! Själv så ska jag spela gitarr tills mina fingertoppar blöder, kanske - notera kanske - lägger jag upp en cover...

Dagens 'vill-ha' är en rosa, stålsträngad gitarr, fatta vad snyggt! ÅÅH, me want! Känner nästan för att köra en Rosa och åka och "låna" en, sen bli påkommen och sen få en sprillans ny av min pappa... Borde hota honom med det! Tills mins drömmar besannas så plinkar jag vidare på min trogne, svarta, lille vän som är i stort behov av strängbyte, I love you, I dooo.


Med den här looken känner jag mig alldeles oövervinnerlig må jag säga!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: