2012-05-03 | 18:09:56

Sov nu lilla videung

Hejsvejs! Sitter nu hemma hos pappa, eller nej, ligger rättare sagt! Ligger i sängen och Mattias ligger next to me och halsover, han är jättetrött hehehe. Han hälsar att han är pigg som en mört!

Fick - precis som jag trodde - inte så mycket gjort idag i skolan. Satt med min engelska text framför mig i timmar utan att skriva något alls, och i bilden ritade jag småsmåsmå fjäll i en timme på en drake som jag sen kom på att jag ändå bara skulle använda till kalkierings-mall till drakens konturer. Fan, då ville jag bara dra! Sen efter skolan åkte jag och Mattias hem till Emma. Vi hämtade en av Mattias gamla tröjor och hängde lite hemma hos henne, sen åkte vi hem till mig, åt och aa, nu skulle vi tydligen sova. Ska försöka få tag på Adam nu som vi ska träffa, verkar som att Mattias anser att dett är mitt jobb med tanke på att han sover... (?)

Nu ska jag göra en lista om Mattias som var beställt av ingen mindre än honom själv, den kommer i nästa inlägg! Jag tycker dock gott att han kan göra en åt/om mig istället... JAAAAA, så gör vi!

Hejsvejs, igen!

 
I know you love my arkivbildeeer!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: