2012-05-05 | 22:04:21

Sverige - Tjeckien

Tjeinna tjeinna! Hänger med min pappa uppe i vardagsrummet och kollar hockey, det är ju ganska likt innebandy spelmässigt till skillnad från fotboll så tycker det är pretty fun! Dock så slår dom ju på varandra hela tiden, dom där killarna har väl förmodligen inga tänder kvar i munnen... :S Det står nu 2-1 till Sverige, för er som är intresserade!

Nyss blev det spikat att Mattias kommer hit om nån timme och sover här. Ful han är som rubbar min ensamma kväll! Nej, det är lugnt faktiskt, förlåter honom. Sitter just nu och laddar ner lite filmer som vi kan välja mellan :) Vi ska också kolla på brudklänningar inför vårt bröllop! Hehehe, nej, men tittade tidigare idag på ett bröllopsprogram och jag vill ocksååååå :( Jag blir officiellt rädd för mig själv, här är jag, Mathilda 15 vintrar och vill gifta mig.... Nej, ska gå ner och ta ett glas fanta exotic och hoppas på att jag sansar mig!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: