2012-05-27 | 16:52:16

Teen mom 2

Hallojsan! Är hemma själv och tittar på Teen mom 2! Sov hos Emma igår, kom dit runt 18 och då kollade vi på Pirates Of The Caribbean 4. Efter det lagade vi middag som vi åt till Mästarnas mästare, vi var fett pro och lagade typ entrocote med klyftpotatis och bea, inge snabbmat här inte! :D Sen vart det självfallet Eurovision för vår del, så jäääävla king att vi tog hem hela skiten! Efter hela omröstningen så däckade jag typ direkt. Imorse så gick vi ut och fotade till min fotouppgift efter att vi hade  ätit frulle. Gick bra, kan ju dock inte bestämma mig för vad jag ville göraaaaa. DAMP. I alla fall så känns det fett bra att ha fotat den där skiten nu! Tack Emma, you are my angel!

Jag åkte från Emma vid 15 ungefär, handlade blommor på vägen till mammsen och nu när jag kom hem så har jag gjort en kladdkaka. Köpte även ett kort och choklad i Frankrike till henne så att hon får en lite morsdag-present :) Hon och Rebecka är på någon tävling i Huvudsta och kommer hem om ca en timme, tills dess ska jag bara chilla! Aa, det var väl ungefär det, ville bara uppdatera lite!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: