2012-05-12 | 11:06:27

Thorén buisness school

Tjenare! Förlåt för usel uppdatering! Igår efter skolan åkte jag och Sonjis hem till henne, hon packade det sista inför Mallis (som hon förmodligen är i nu om hon inrd dog på vägen) och sen skjutsade hennes pappa oss till vby via Frida och Oscar på vägen. I vby chillade vi på waynes, dit kom även Sanna och Fanny. Som dem emda non-smokern så kände jag mig fett med utsatt, STANK rök när jag kom hem. Åkte i alla fall på match, vinst med 7-1 eller något i den stilen och blablaaaa. Orkar inte berätta allt i detalj, men resten av kvällen spenderades med Mattias, Sonja, Oscar, Frida, Melli, Emelie och Felix och sen sov jag hos Mattias! Nu idag ska vi till Thorén buisness school på öppet hus, sen ska jag hem och baka cupcakes åt mamma! Hör av mig sen :) Bilden är på mig och min snutt för ett tag sen <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: