2012-05-12 | 16:12:28

Den här går ut till Allah

Brukar du komma i tid?
Ibland, ibland inte. I princip alltid hos mamma, men hos pappa så får jag skjuts och då brukar vi komma iväg lite för sent!

Vart befinner du dig just nu?
I vardagsrummet och tittar på Teen Mom 2, har pretty tråkigt!

Hur känner du dig nu?
Jättetrött, ful och uttråkad.

Vanligaste färgen på dina kläder?
Gud, jag vet inte.. Var mycket mer färgglad förut i sjuan-åttan, nu är det nog mest svart och vitt som jag har på mig, tråkig tjej!

Kan du laga mat?
Försöker. Tittar jättemycket på matprogram och har på senaste tiden börjat tycka att det är roligt actually, har väl ärvt det från min pappa :) Dock så blir jag väldigt argsint när jag lagar mat, är otrevlig mot dom omkring typ.

Vad pluggar du nu?
Ingenting, borde göra svenska men kommer inte hinna det idag. Vi får gäster.

Din favoritdryck på morgonen?
Tropisk juice eller multivitamindryck, lätt!

Har du någonsin haft något jobb
Nej :( Ingen prao eller något alls heller, värsta loosern! Men gör min debut i form av sommarjobb i sommar på hunddagis!

Är du blyg?
Var mycket blygare när var mindre, stod liksom alltid bakom Emma i allt hon gjorde och tyckte. Därför är jag nog fortfarande blyg mot dom som redan fått ett blygt intryck av mig, vet inte varför, men märker det när jag träffar människor som jag gick i samma skola som förut men aldrig lärde känna riktigt. Om jag träffar nya människor däremot så försöker jag göra ett annat intryck och liksom vara mer framåt, men det beror också på vilka dom människorna är.

Vilken tid gick du upp idag?
Hmmmm, jag vet inte. Jag och Mattias ställde ingen klocka, men jag tror att vi vaknade runt halv nio och gick upp ungefär tio. Skitsämst, vi vaknar alltid jättetidigt!

Vilket tv-spel spelade du senast?
Det var nog antingen Fifa hemma hos Mattias eller Halo med Emma. Vet inte riktigt, men det var ett bra tag sen!

Jag sover:
I min säng eller i någon annans säng, eller vadå?

Vad sa du senast?
"Nej, jag vet inte, kan kolla till dom strax" till mamma om cupcakesen.

Var du på festival i somras?
Nej, det var jag inte.

Vad skulle du behöva just nu?
Sommar och 320 meritpoäng, skulle bli så stört glad om jag lyckas och bara jättelättad!

Har du snygga skor?
Har ju mina vita converse som jag använder mest just nu, dom har i alla fall en gång varit fina :3

Vad var det första du sa imorse?
"Sluta snarka!!!!" Till Mattias, trevlig flickvän...

Är du ensam nu?
Ja, mamma åkte nyss och... jag vet inte, kanske och hämtade Rebecka på stallet.

Vad ser du mest framemot denna vecka?
Ingenting tror jag, den är ju snart slut. Men ja, med tanke på att jag bara har pluggplaner så måste jag ju säga att vi får gäster ikväll, även fast jag inte jublar över det!
Ett språk du önskar att du kunde tala flytande?
Kinesiska eller valska (alltås val-språk) som Doris i Hitta Nemo! :D

Önskar du att du bodde någon annan stans?
Nja, ibland, ibland inte. Skulle vara kul att bo utomlands i något år eller något kanske, men skulle nog längta hem till äckliga, kalla Sverige tror jag!

Nu ska jag gå ut och känna på mina cupcakes och på hur kalla dom har hunnit bli!


Just nu. Pallade inte, var ändå bara jätteful!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: