2012-05-02 | 22:15:52

Where there's love, there's hope

1.Vilket är ditt mellannamn? Mathilda Viola Carolina Lundqvist
2. Vilken tid gick du upp i morse? Klockan ringde 7.00, gick upp 7.30
3. Är du i ett förhållande nu? Mm
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Snart ett år
5. Vem var du tillsammans med sist? Innan Mattias - jag vet inte, han är mitt första officiella
6. Får man fråga varför det tog slut? Nej det får du inte, tönt
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja
8. Vem vet mest om dig? Beror på hur man ser på saken. Emma vet mest om min barndom och förmodligen även mest om hur jag är, liksom. Men Sonja, Evelina och Mattias vet nog mest om det som händer nu.
9. Vad gör du på fredagskvällarna? Tränar, går hem och sover med Mattias
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hitta Nemo. Tycker helt seriöst att den är så himla fin, inte bara rolig och småtöntig utan jätte... djup (?) och grejer :3
11. Är du oskuld? Nej
12. Om nej, har du haft sex med fler än 5 personer? Nej, usch.
13. Har du syskon? En lillasyster
14. Röker du? Aldrig
15. Snusar du? Aldrig
16. Saknar du någon just nu? Nej
17. Hur mår du idag? Under dagen mådde jag fett bra, nu är jag trött och jag vet inte, bara hängig typ.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Just nu fler tack vare mitt virus, annars p-piller bara.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hmm, let's check the arkiv! *gjorde det, heheh* Jag var med Sonja, vi kollade skräckfilm hos Mattias och sen sov hon hos mig!
20. Bästa minnet från sommaren? Åh, jag vet inte. Konfalägret kanske, men hade gärna återupplevt och använt tiden bättre.
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Thailand
22. När var du där? På påsklovet
23. Är du rasist? Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, jag tror det. Eller är åttondels-same och dom är väl finska, är nog alltså åttondels finne!
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? Spelar ingen roll, men tack vare att jag är en ganska 'svennig' person så tror jag att jag passar bättre ihop med svenska, att vi liksom har mer gemensamt. Men jag vet inte, vill inte döma någon.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Funderade rätt länge, men nej, typ inte. Eller självklart sommarlovet osv, men inget som är nära
28. Sköter du skolan? Ja, haha, antar det!
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Dom var bra, men jag kan bättre.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG
32. Har du fått ig på ett prov? Inte vad jag kommer ihåg..
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Inget seriöst band med namn och gig och den skiten, men jag skulle nog vilja säga att min och Sonjas duo är pretty standard och given by now! ;)
34. Anser du dig vara intelligent? Haha, alltså är ju självklart inget einstein och alla har ju sina brister, men jag är inte korkad. Ja, jag är väl intelligent, men inte inom allt. Shit, vilket jobbig fråga..
35. Har du mått jätte dåligt psykiskt? Ja det har väl gjort, men har inte varit med om så mycket tragiskt ändå så har inte så mycket att jämföra med.
36. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Vet inte, det finns brister i allt ju.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Jag noppar ögonbrynen och står ut med att ha blod som rinner ut från min snippelippa, det anser jag är ganska allvarligt faktiskt!
39. Har du haft sömnproblem? Har snarare problem att hålla mig vaken...
40. Hur ofta gråter du? Säger alltid att "jag inte gråter", använder det som en motivation till att inte gråta. Har nog egentligen inte så svårt att gråta som jag säger och vill få det att se ut som, men hatar att gråta inför folk.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Ärligt talat så försöker jag typ undvika att göra saker som jag kan bli glad ver när jag är arg, vill liksom vara arg om jag är arg... eller vad man nu ska säga.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Pratar inte om det oftast
43. Skulle du vilja ha tillbaka en av dina ex isånafall varför? Nej
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, meningslöst att vara i ett förhållande om man vill ha massa andra?
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Hahah, åh gud, jag vet inte, ingenting!
50. Vad får du ofta komplimanger för? Vet inte, mina ögonfransar typ.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Beror på vem personen och i vilken situation.
52. Cider eller öl? Dricker ju inte, men cider tror jag
53. Har du några talanger? Jag kan vifta på höger lilltå... stelt att jag inte kommer på något mer..
54. Vet du om någon är kär i dig? Förhoppningsvis Mattias!
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Helt ärligt, så ja, jag är fan det. Vi kan ha riktigt kul och att tex vara i Thailand med henne i två veckor är liksom ingen plåga!
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Okej <3"
57. Hur lång är du? Runt 1,57
58. Har du svarat ärligt? Känns meningslöst att lägga ner fett mycket tid på att skriva ner 58 lögner, så ja, jag har varit ärlig!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: