2012-05-06 | 16:07:27

Vill bli vuxen

Idag är en sån dag som jag verkligen längtar tills jag blir vuxen, skaffar egen lägenhet och slipper alla regler och "borden". Då behöver man aldrig mer anpassa sig efter vad någon annan tycker/vill och man behöver inte tänka på andra innan man bestämmer saker, för man bor ensam! Dock så tvivlar jag på hur kul jag skulle tycka det var att bo själv på kvällarna och nätterna, hatar att sova ensam för det är mörkt och tråkigt! Man känner sig alltid fett iakttagen när man ska sova, tycker inte ni det? Som att någon börjar blänga på en så fort man stänger ögonen? Ni ba, hejsan skumma bruden på andra sidan skärmen! Hejheeeej :)


Såhär känner jag mig...
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: